10
març
2022

El mural porcellànic que explica la història de La Maternitat

La Diputació de Barcelona ha inaugurat un mural gegant il·lustrat per Pilarin Bayes, que plasma en cinc escenes els orígens de l’antiga Casa de Maternitat i Expòsits de Barcelona, creada a finals del S. XIX.

La peça és un mural gegant de 6×2 m amb porcellana ceràmica i marc en acer corten que s’ha col·locat a paret perquè sigui ven visible. S’ha escollit el format còmic perquè és una manera d’arribar tant a infants, visitants, com al públic en general.

El mural, inaugurat en motiu de la setmana del 8M, recupera un servei que va ser clau a la ciutat i és un homenatge a les mares i infants. Aquesta acció s’emmarca en el compromís de la Diputació de Barcelona per fer presents els Objectius de Desenvolupament sostenible; ODS 4 “Educació de qualitat” i ODS 11 “Ciutats i comunitats Sostenibles”.

La notícia ha estat recollida per diversos mitjans de comunicació:

Notícia al Diari Ara.

Notícia a El Punt Avui.

Notícia a Nació Digital.

Notícia a Tot Barcelona.

Notícia a Time Out.

.📸Fotos: Diputació de Barcelona i PEPS Espais